Tweede dag Etersheim - Huizen - Reisverslag uit Huizen, Nederland van RobMarcenClaudia - WaarBenJij.nu Tweede dag Etersheim - Huizen - Reisverslag uit Huizen, Nederland van RobMarcenClaudia - WaarBenJij.nu

Tweede dag Etersheim - Huizen

Door: Claudia de Boer

17 Juli 2016 | Nederland, Huizen

Gisteren heerlijk in Warder in de oude school gegeten. Alle gerechten waren klein en groot te bestellen. Heerlijke mosselen en tijger garnalen gehad, ijs na. Mjammie mjammie mjammie.

Vandaag bijna 80 km gefietst. Weer een erg mooie route met een koffie stop in Monnickedam, de Waag. We wilden ijs eten bij Dolce&Gelato, maar die was helaas dicht. Door via onze eigen route naar Uitdam omdat ons dat een mooiere route leek. We zijn langs de oude ligplaats gekomen van Rob zijn boot. In Durgerdam hebben we op een fantastische steiger plek met uitzicht op IJburg aan het water geluncht.

Langs het Amsterdam Rijn kanaal, over wat kuiten bijter bruggen bij Amsterdam gekomen zoals de Schellingswoudebrug. Uiteraard nog een terras in Muiden, brasserie de Heeregracht en het Muiderslot bezocht, langs mooie weggetjes en door mooie poorten Naarden gepasseerd en uiteindelijk in Huizen aangekomen. We slapen in de B&B de Meent bij Tessa. Erg vriendelijke maar wel wat bijzondere vrouw.

• 18 Juli 2016 - 16:14

John:

Hallo Levensgenieters,

Mooie foto's die mij voor een gedeelte heel bekend voorkomen! Prachtig weer om te fietsen, maar let op dat het woensdag erg warm gaat worden. Voldoende water en bescherming tegen de zon meenemen!

Nog heel veel plezier!

John

• 18 Juli 2016 - 17:35

Hey John, ik denk vaak aan je tijdens de route. Zo van John is hier ook geweest. Erg leuk. We zijn nu van Elburg aan het genieten. Woensdag erg warm inderdaad. Bedankt voor de adviezen!