Dag 3 Huizen - Elburg - Reisverslag uit Elburg, Nederland van RobMarcenClaudia - WaarBenJij.nu Dag 3 Huizen - Elburg - Reisverslag uit Elburg, Nederland van RobMarcenClaudia - WaarBenJij.nu

Dag 3 Huizen - Elburg

Door: Claudia de Boer

18 Juli 2016 | Nederland, Elburg

Van Huizen zijn we het minst onder de indruk. Hartstikke leuk gehad hoor, ook veel lol met elkaar. Maar niet het mooiste stadje ooit. Gegeten in de oude haven bij de Haven van Huizen. We hadden heel wat verwacht van de oude haven, maar dat viel tegen. Wel weer lekker gegeten.

Vanochtend heerlijk ontbijt van Tessa gehad. Ze heeft de Lopifit ook nog even geprobeerd. Erg dapper aangezien ze een heup prothese heeft en al op leeftijd is. Aan de rand van Huizen fantastische mooie vergezichten over het water. Maar de huizen vonden we niet zo mooi.

Onderweg weer mooie plekken gezien. Mooie havens, over het pondje gekomen bij Eemnes. In Spakenburg heerlijk ijsje en koffie bij de Spatel gehad. Ook een leuk plaatsje trouwens. De oude ijsboer nog ontmoet.

Overheerlijke uitgedroogde verbrande club sandwich in Harderwijk gehad. De frozen cappuccino was wel erg goed. We hadden het tempo er vandaag goed in dus we waren dan ook zo in Elburg. Van Elburg zijn we erg onder de indruk! Wat is het hier mooi en leuk. We moeten wel op tijd eten want alle restaurants zijn om 21 uur dicht.

We zitten in een appartement in de hoofdstraat. Daalders plekje! We zitten weer heerlijk aan de wijn en nootjes. Inmiddels een traditie.

• 18 Juli 2016 - 20:41

Margriet:

leuk om op deze manier van jullie te horen. Komt trouwens wel via ongewenste mail binnen. Liefs en veel plezier verder.Kijk morgen weer doeoeoeoeiiiiiii kus